chelonia همراهی آمریکا استرالیا استرالیا

chelonia: همراهی آمریکا استرالیا استرالیا کره شمالی وزارت خارجه وزیر امور خارجه اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی بازار آژانس‌های مسافرتی سکه شده است است ، بلیت هواپیما جهت تایلند، چین و هندوستان پیدا نمی‌شود

محمد محب‌خدایی می‌گوید: اعتبار ارز مسافرتی باید در جهت ایجاد جذابیت در شهرهای داخلی باشد و مردم را به سفرهای داخلی ترغیب کند؛ ولی در حال حاضر نسبت به گذشته میزا

بازار آژانس‌های مسافرتی سکه شده است است ، بلیت هواپیما جهت تایلند، چین و هندوستان پیدا نمی‌شود

بلیت هواپیما جهت تایلند، چین و هندوستان پیدا نمی شود/ بازار آژانس های مسافرتی سکه شده است است

عبارات مهم : آژانس

محمد محب خدایی می گوید: اعتبار ارز مسافرتی باید در جهت ایجاد جذابیت در شهرهای داخلی باشد و مردم را به سفرهای داخلی ترغیب کند؛ ولی در حال حاضر نسبت به گذشته میزان ارز مسافری زیاد کردن پیدا کرده و همین عنوان مشوقی ایجاد کرده که آن تعداد از افراد هم که در گذشته علاقه ای به سفر خارجی نداشتند، به سفر علاقه پیدا کرده اند.

محمد محب خدایی (معاون گردشگری کشور) درخصوص رویکرد شرکت میراث فرهنگی نسبت به اوضاع ارز مسافری که در حال حاضر راجع به آن گمانه های زیادی وجود دارد، با مطرح کردن این پرسش که «آیا یک خارجی که می خواهد به کشور عزیزمان ایران بیاید از دولت خود پول می گیرد که ما جهت رفتن مردم به کشورهای دیگر به آنها پول بدهیم؟» به ایلنا گفت: اگر قرار است اعتباری به مردم داده شود؛ این اعتبار باید در جهت ایجاد جذابیت در شهرهای داخلی باشد تا مردم را به مسافرت های داخلی ترغیب کند ولی با وجود این عنوان در حال حاضر میزان ارز مسافری نسبت به قبل زیاد هم شده است و به این صورت از طریق مابه التفاوت قیمتی که این ارز با بازار آزاد دارد، وضعیتی ایجاد شده است که آن تعداد از افراد هم که در گذشته علاقه ای به سفر خارجی نداشتند، به این سفرها علاقه پیدا کرده اند.

بازار آژانس‌های مسافرتی سکه شده است است ، بلیت هواپیما جهت تایلند، چین و هندوستان پیدا نمی‌شود

وی در ادامه با بیان اینکه در این شرایط افراد خودشان باید هزینه خروج خود از کشور را پرداخت کنند؛ توضیح داد: در حقیقت با زیاد کردن میزان ارز مسافرتی؛ به جای اینکه کشورهای دیگر جهت گردشگران ایرانی مشوق ایجاد کنند؛ ما خودمان مشوق افراد جهت رفتن به کشورهای خارجی بوده ایم. این میزان ارز جهت خروج از کشور در شرایط فعلی به هیچ وجه اقدام درستی نبوده و به نفع جامعه ما نیست.

محب خدایی در پاسخ به سخنان مطرح شده است از سوی مدیر انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی که اگر ارز مسافری از بین بردن شود، آژانس های مسافرتی با مسئله جدی مواجه می شوند و این عنوان موجب بیکاری بسیاری از آنها می شود، بیان کرد: این حرف را نمی توان قبول کرد. چراکه باوجود این عنوان که در این چند ماه ارز مسافری زیاد کردن داشته و ما شاهد رونق خروج مسافران از کشور بوده ایم؛ آژانس ها ادعا می کنند که ۴۰ درصد نیرو انسانی خود را کم کردن داده اند. پرسش من این است که دقیقا آیا در این شرایط که باید کار آنها رونق پیدا کرده باشد، این اتفاق جهت آنها افتاده هست. در شرایطی که پرواز ها ارز چهارهزار و دویست تومانی می گیرند و میزان مسافر هم دوبرابر شده، قاعدتا بازار این دوستان باید سکه شده است باشد؛ بعد آیا آنها تعدیل نیرو کرده اند؟ به همین علت می گویم این ادعا قدری غیرواقعی بوده و نمی توان این کم کردن را قبول کرد.

محمد محب‌خدایی می‌گوید: اعتبار ارز مسافرتی باید در جهت ایجاد جذابیت در شهرهای داخلی باشد و مردم را به سفرهای داخلی ترغیب کند؛ ولی در حال حاضر نسبت به گذشته میزا

وی در ادامه گفت: در حال حاضر مسافران خروج از کشور به اندازه هستند که بلیت هواپیما جهت کشورهایی همچون تایلند؛ چین و هندوستان پیدا نمی شود، ولی آژانس ها مدعی شدند که این ایرلاین ها به وسیله بعضی دیگر بسته شده است هست. این عنوان به هیچ وجه درست نبوده و اتفاقا بلیت ها به وسیله خود آژانس ها خریداری شده است هست. در حقیقت این آژانس ها هستند که با تعریف سفر رایگان جهت مسافران و گرفتن ارز آنها از مابه التفاوت قیمت ارز مسافری با بازار آزاد به سودی خوبی دست پیدا می کنند و به این صورت به نوعی علاقه به این سفرها را زیاد کردن داده اند.

محب خدایی افزود: هنگامی که شما می خواهید به سفر بروید، جهت هتل، تور و هر چیزی که به سفر مربوط هست، باید به آژانس ها مراجعه کنید. به علاوه این عنوان خودشان هم در مصاحبه ها می گویند که تعداد معدودی این کار را کرده اند. بالاخره تعداد معدود هم جز آژانس ها به حساب می آیند و همین عنوان همه چیز را مشخص می کند. البته این مسئله از قدیم به این صورت بوده و حرف تازه ای نیست. ما گاهی اوقات اشتباها به یکسری از پرسشها دامن می زنیم. یعنی به هم ریختگی ایجاد می شود و در این به هم ریختگی هرکسی فکر می کند که باید ماهی خود را از آب بیرون بکشد. این کار به ما کمک نمی کند و باعث ایجاد تضاد شده است و کاری می کند تا ما نتوانیم کار را درست نظام دهیم و یک بی اعتباری برایمان ایجاد می کند.

معاون گردشگری کشور در آخر راجع به پیشنهاد آژانس ها مبنی بر اینکه میزان ارز مسافری به آنها داده شود تا براساس آن هزینه های مسافر محاسبه شود و به این صورت از سو ءاستفاده ها جلوگیری شود؛ گفت: سیاست گذاری ارز به عهده ما نبوده و تصمیماتی هم که تا به حال گرفته شده است بدون نظرخواهی ما بوده هست. در حال حاضر هم که از ما نظر می گیرند؛ بارها گفته ایم که باید جلسات تخصصی و کارشناسی تر برگزار شود و بخش شخصی نیز در این جلسات حضور داشته باشند تا به این صورت راه بهانه و سو ءاستفاده بسته شود و بعدا نگویند که جهت ما نسخه ای پیچیدند و ما در آن همکاری نداشتیم. البته از نظر بنده مدیریت ارز مسافرتی باید دست شرکت میراث فرهنگی باشد و برنامه ریزی ارزی به وسیله این شرکت صورت گیرد.

بازار آژانس‌های مسافرتی سکه شده است است ، بلیت هواپیما جهت تایلند، چین و هندوستان پیدا نمی‌شود

واژه های کلیدی: آژانس | بازار | خارجی | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار