chelonia همراهی آمریکا استرالیا استرالیا

chelonia: همراهی آمریکا استرالیا استرالیا کره شمالی وزارت خارجه وزیر امور خارجه اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اقتصادی و بازرگانی چک شدن حساب بانکی یا انصراف از دریافت یارانه! , یارانه‌بگیران گزینش کنند

با موافقت مجلس جهت کم کردن منابع یارانه نقدی و در نهایت از بین بردن بیش از ۳۰ میلیون دریافت کننده یارانه، اکنون یارانه‌بگیران دو راه دارند؛ یا اجازه دهند تراکنش

چک شدن حساب بانکی یا انصراف از دریافت یارانه! , یارانه‌بگیران گزینش کنند

یارانه بگیران گزینش کنند؛ چک شدن حساب بانکی یا انصراف از دریافت یارانه!

عبارات مهم : انصراف

با موافقت مجلس جهت کم کردن منابع یارانه نقدی و در نهایت از بین بردن بیش از ۳۰ میلیون دریافت کننده یارانه، اکنون یارانه بگیران دو راه دارند؛ یا اجازه دهند تراکنش های مالی آنها که عمدتا حساب های بانکی است چک شود و از سوی دولت مورد آزمون وسع قرار گیرند یا اینکه اگر مایل به این کار نیستند، به میل خود انصراف دهند.

به گزارش ایسنا، کمیسیون تلفیق مجلس بعد از بررسی لایحه بودجه گزارشی انتشار داده است که در بخش های متفاوت به خاص تبصره(۱۴) مربوط به هدفمندی یارانه ها قابل تامل هست. در بااهمیت ترین مصوبات مربوطه، تلفیق به درخواست دولت جهت کم کردن منابع پرداختی به یارانه های نقدی تا ۲۳ هزار میلیارد تومان که به معنای از بین بردن حداقل ۳۳ میلیونی یارانه بگیران است پاسخ مثبت داده و در نهایت راهکاری هم مصوب کرده هست. به دولت وظیفه شده است است نسبت به از بین بردن یارانه خانوارهای پردرآمد در طول سه ماه اول سال ۱۳۹۷ به طور تدریجی اقدام کند. توصیه جالب در این بند، این است که اعلام شده است افرادی که مایل به بررسی تراکنش های مالی خود و آزمون وسع به وسیله دولت نیستند، می توانند از دریافت یارانه اعلام انصراف کنند.

چک شدن حساب بانکی یا انصراف از دریافت یارانه! , یارانه‌بگیران گزینش کنند

این مصوبه به زبان راحت تر این است که یا تراکنش های مالی یارانه بگیران چک شده است و از سوی دولت وسع مالی آنها مورد بررسی قرار می گیرد و یا اینکه اگر نمی خواهند این اتفاق بیفتد به طور به میل خود از دریافت یارانه انصراف دهند. مورد مهم در این بند شاید متوجه عبارت “تراکنش مالی” هست. به هر حال عمده تراکنش های مالی مشمول بر حساب های بانکی می شود که تاکید بر چک شدن آن وجود دارد.

چک تراکنش مالی در تلفیق که به طور طبیعی با حضور نمایندگان دولت بررسی و مصوب شده است است و مشمول بر حساب های بانکی نیز خواهد شد، مغایر آنچه است که تاکنون دولت راجع به مواضع خود نسبت به چک کردن حساب های بانکی جهت از بین بردن یارانه بگیران مطرح کرده هست. جدای از اینکه تاکنون هیچ گاه به طور براق معیارهای دولت جهت از بین بردن یارانه بگیران مشخص نشده هست، ولی این عنوان همواره مطرح بوده و مورد تاکید قرار داشته که حساب های بانکی خط قرمز دولت است و جهت از بین بردن یارانه هیچ گاه به آن ورود نخواهد کرد.

با موافقت مجلس جهت کم کردن منابع یارانه نقدی و در نهایت از بین بردن بیش از ۳۰ میلیون دریافت کننده یارانه، اکنون یارانه‌بگیران دو راه دارند؛ یا اجازه دهند تراکنش

در سال های گذشته بارها مدیر جمهوری روحانی سرکشی به حساب های بانکی را رد و عنوان کرده است که سرکشی به زندگی شخصی مردم اقدامی است که ضرر آن از منفعتش زیاد خواهد بود.

در کنار اعلام موضع مدیر جمهوری، مقامات بانکی نیز همواره به گونه ای اعلام کرده اند که برابر سرکشی به حساب های بانکی مردم خواهند ایستاد. مدیر کل بانک مرکزی اعلام کرده بود که هیچ کسی نمی تواند از اطلاعا ت سپرده ها و نظام بانکی اطلاع پیدا کند. هر چند که سیف، استثناء موجود در این مورد را یادآور شده است و گفته بود که مگر حکم قانونی در این زمینه وجود داشته باشد. همچنین کمیجانی -قائم مقام مدیر کل بانک مرکزی- بر این عنوان تاکید داشته و گفته بود که تاکنون هیچ پیشنهادی جهت سرکشی به حساب های بانکی وجود نداشته و حسابی چک نشده است.

در حالی اکنون این مصوبه کمیسیون تلفیق خود می تواند به نوعی تایید چک شدن حساب های بانکی جهت از بین بردن یارانه بگیران باشد که البته هنوز تائید و توضیحی از سوی دولت و یا بانک مرکزی در این باره وجود ندارد، البته در سال های اخیر اغلب کارشناسان هم چک کردن حساب های بانکی را جهت غربالگری یارانه بگیران پیشنهاد داده بودند.

چک شدن حساب بانکی یا انصراف از دریافت یارانه! , یارانه‌بگیران گزینش کنند

با وجود گذشت چند سال از تکالیف قانونی جهت از بین بردن یارانه بگیران بااینکه بیش از سه میلیون نفر هم از جمع آنها کنار گذاشته شدند، تاکنون هیچ زمانی وجود نداشته که معیارهای از بین بردن به وضوح اعلام شود. در حال حاضر حدود ۷۷ میلیون نفر یارانه نقدی دریافت می کنند که هر سال حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان هزینه پرداخت یارانه نقدی به آنهاست و اگر قرار باشد منابع این بخش به ۲۳ هزار میلیارد تومان کم کردن یابد، از بین بردن حدود ۳۳ میلیونی الزامی است.

واژه های کلیدی: انصراف | یارانه | دریافت | یارانه بگیر | یارانه نقدی | پرداخت یارانه | اخبار اقتصادی و بازرگانی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار