chelonia همراهی آمریکا استرالیا استرالیا

chelonia: همراهی آمریکا استرالیا استرالیا کره شمالی وزارت خارجه وزیر امور خارجه اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات پیشنهاد ۵۰۰ هزار تومانی پرسپولیس را رد کردم/ بازی شش‌تایی‌ها هم شیرین بود! ، روشن

پیشکسوت کلوب استقلال می‌گوید این تیم نسبت به دو سه ماه قبل تفاوت زیادی پیدا کرده و حریفان از رویارویی با شاگردان شفر می‌ترسند. 

پیشنهاد ۵۰۰ هزار تومانی پرسپولیس را رد کردم/ بازی شش‌تایی‌ها هم شیرین بود! ، روشن

روشن: پیشنهاد ۵۰۰ هزار تومانی پرسپولیس را رد کردم/ بازی شش تایی ها هم شیرین بود!

عبارات مهم : خاطره

پیشکسوت کلوب استقلال می گوید این تیم نسبت به دو سه ماه قبل تفاوت زیادی پیدا کرده و حریفان از رویارویی با شاگردان شفر می ترسند.

حسن روشن در گفت وگو با ایسنا راجع به اوضاع تیم فوتبال استقلال گفت: خوشبختانه استقلال موقعیت خوبی پیدا کرده ولی مشکلی که می تواند جلوی این تیم را بگیرد، مدیریت نکردن شرایط فعلی هست. از قدیم هم گفته اند که به دست آوردن راحت تر از حفظ کردن چیزی هست. استقلال شرایطش نسبت به دو سه ماه پیش خیلی عوض شده است است.

آن وقت همه می درخواست کردند با استقلال بازی کنند تا امتیاز بگیرند ولی الان این تیم مثل یک قهرمان کشتی شده است که همه از مصاف با او می ترسند و همه مجبورند بیشترین تلاش و کار را برابر این تیم ارائه دهند. این تیم مال منصوریان است ولی میک مک درموت نتوانست این تیم را به لحاظ بدنی آماده کند و جهت همین بود که مدام شکست می خوردند و مصدوم می دادند. شفر تیم را به خوبی جمع کرده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. البته انتقادات من از مدیریت کلوب استقلال سر جایش است چون من اعتقاد دارم باید آکادمی کلوب استقلال نیرومند تر باشد تا امثال جباری از آن بیرون بیایند. من الان از خوشحالی مردم خوشحالم. قبلا هم مردم ناراحت بودند. من ناراحتی ارزش را بیان می کردم ولی مردها از من شکایت می کردند.

پیشنهاد ۵۰۰ هزار تومانی پرسپولیس را رد کردم/ بازی شش‌تایی‌ها هم شیرین بود! ، روشن

وی در پاسخ به این پرسش که مصاف استقلال و پرسپولیس را چطور می بیند اظهار کرد: شنیده ام که رییس فیفا هم جهت این بازی به کشور عزیزمان ایران می آید. امیدوارم که مصاف خوبی باشد. قدیم هر وقت این دو تیم آماده بودند، شرایط تفاوت می کرد و لیگ ما جالب بود. خیلی تیم ها جز این دو تیم قهرمان شدند ولی موفقیت استقلال و پرسپولیس یک چیز دیگر هست. طبیعتا من دوست دارم استقلال برنده باشد ولی فکر می کنم هر دو تیم از هم در این مصاف می ترسند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که شیرین ترین خاطره اش از داربی های پایتخت چیست؟ اظهار کرد: من دو خاطره شیرین دارم. یکی سال ۵۳ بود که در دقیقه ۸۸ گل زدم و استقلال برنده شد. بعد از این بازی پرسپولیسی ها به من پیشنهاد دادند با ۵۰۰ هزار تومان به پرسپولیس بروم. ظاهرا آقایانی به نام تبریزیان که وضعشان خوب بود قول داده بودند این پول را پرداخت کنند ولی ما از جنس خود کلوب بودیم و رویمان نمی شد از استقلال برویم. پسرخوانده نبودیم بلکه پسر خود استقلال بودیم. حتی آقای عبده مالک پرسپولیس گفته بود من می دانم روشن نمی آید ولی اگر بیاید من خودم یک منزل هم به او می دهم. خلاصه من نرفتم و کلوب استقلال یک بی ام و به من داد که هنوز هم دارمش.

پیشکسوت کلوب استقلال می‌گوید این تیم نسبت به دو سه ماه قبل تفاوت زیادی پیدا کرده و حریفان از رویارویی با شاگردان شفر می‌ترسند. 

وی ادامه داد: یک چیزی هم الان یادم آمد که آخرین داربی که بازی کردم ۱-۱ شد. یک موقعیت خوب جهت بهتاش ساختم و او هم از غفلت پنجعلی استفاده کرد و بازی مساوی شد. یک آقایی به نام داودی رییس تربیت بدنی بود که می خواست من را خراب کند.

من بدون تمرین و با کفش سه شماره بزرگتر از پایم هنگامی که دیدم تیم عقب هست، به حجازی که هم مربی مان بود و هم دروازه بان، گفتم می خواهم وارد زمین شوم. جای مظلومی به زمین رفتم و در به تساوی کشیده شدن بازی موثر بودم ولی خاطره شیرین دومم سال ۵۶ بود. تیم ما خیلی جوان بود و پرسپولیس پر از ستاره ولی به آسانی ۳ بر صفر بردیمشان. گل دوم را من از روی نقطه پنالتی زدم و بابتش ۱۰۰۰ تومان جریمه شدم. سرمربی ما جکیچ به ما گفته بود باید ضربات پنالتی را محکم به سمت راست بزنید. من دیدم دروازه بان پرسپولیس سمت راست رفته و ایستاده هست. به آرامی توپ را به سمت چپ زدم. جهت همین جریمه شدم البته ۳۰۰۰ تومان هم پاداش گرفتیم.

حسن روشن در آخر و در پاسخ به این پرسش که احتمالا تلخ ترین خاطره اش از داربی ها پیروزی ۶ بر صفر پرسپولیس است گفت: نه آن بازی هم جهت من شیرین بود. باید غرور استقلال می شکست. ما هشت بازیکن در تیم ملی بزرگسالان و چهار بازیکن در تیم ملی جوانان داشتیم. رایکوف قبل از بازی به من گفت حسن وضع خراب هست. البته پرسپولیسی ها هم هرچه زدند رفت توی گل. این غرور را خود پرسپولیسی ها هم داشتند. ما دو سال بعد رفتیم شهباز و به همان پرسپولیس چهار گل زدیم. هنگامی که غرور یقه یک تیم را بگیرد کارش تمام است ولی این که می گویم آن بازی هم برایم شیرین بود به خاطر اخلاق جوانمردی بعد از آن بازی بود. خسروانی فردای آن بازی یک دسته گل به عنوان تبریک جهت کلوب پرسپولیس فرستاد. یک شنبه هم برایشان مراسم خوش حالی گرفت. خلاصه این روحیه ها بود که الان از دست رفته است.

پیشنهاد ۵۰۰ هزار تومانی پرسپولیس را رد کردم/ بازی شش‌تایی‌ها هم شیرین بود! ، روشن

واژه های کلیدی: خاطره | استقلال | پرسپولیس | پرسپولیس | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار